Welkom bij de nieuwe website van Dorpsraad Heythuysen

• published on: augustus 29, 2024

De vernieuwde website van dorpsraad Heythuysen is live! Samen met Dimelo Design zijn wij al een tijdje druk bezig geweest met de voorbereidingen. Wij hebben verschillende handige functies toegevoegd in de website en hopen dat dit platform als centraal punt kan dienen voor onze gemeenschap. Wij zijn dan ook enthousiast om dit vanaf vandaag met jullie te delen!

Een verzamelpunt voor alle verenigingen

Naast het actuele nieuws is er op de website ook plaats voor verenigingen. Die krijgen een eigen pagina zodat jullie een gemakkelijk overzicht hebben van verenigingen in de omgeving. Wij hebben al enkele toegevoegd, maar er zullen ook nog verschillende ontbreken. Wil je een vereniging toevoegen, of informatie van een vereniging aanpassen, stuur dan een mailtje naar info@dorpsraadheythuysen.nl. Hierin voeg je de informatie, tekst en een foto toe en dan passen wij dit aan in de website.

Blijf op de hoogte met de dorpskalender!

De dorpskalender biedt een overzichtelijke plek voor alle lokale activiteiten die gepland staan. Check dus regelmatig wat voor leuke evenementen er georganiseerd worden. En organiseer jij zelf een evenement? Zorg dat bewoners ervan weten en meld jouw activiteiten aan.

Deel zelf berichten en meningen

Wil jij zelf een leuk, of een iets minder leuk bericht (bijvoorbeeld een huwelijk of overlijden) delen met je dorpsgenoten? Dat kan ook op deze website. Mail dan naar redactie@dorpsraadheythuysen.nl.

Jullie mening is belangrijk voor ons. Wij zullen dan ook regelmatig vragen naar jullie input over actuele onderwerpen via een peiling.

Kijk gerust nog een keertje rond op deze nieuwe website, want het biedt nog veel mogelijkheden. Maak er gebruik van!

Help jij mee?

Wij als dorpsraad zijn erg blij met de stap die wordt gezet met deze website. Al vraagt een goede website enige aandacht in onderhoud. Daarom is dorpsraad Heythuysen op zoek naar een fanatieke en kundige websitejournalist die hierbij kan helpen. Is dit iets voor jou? Stuur dan een mailtje naar info@dorpsraadheythuysen.nl, dan nemen wij zsm contact met je op.

Dit bericht delen?

Misschien zijn deze berichten ook interessant...

• Heythuysen in mei Dorp van de Maand